Site deneyiminizi iyileştirmek, içerikleri ve reklamları kişiselleştirmek ve site trafiğini analiz etmek amacıyla çerezler kullanıyoruz. Çerezler hakkında Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Kesinlikle gerekli olmayan çerezlerin kullanımına ve çerezler aracılığıyla toplanan kişisel verilerinin yurt dışına aktarılmasına onay vermek için "Kabul Et" butonuna tıklayabilirsiniz.
BMW, yilin basinda tüm 8 Serisi ailesine gizli bir yenileme yaptigindan beri M8 hakkinda pek fazla haber çikmadi. Neyse ki bir Bavyera markasi, Isle of Man Green'de gösterilen M8 Gran Coupe'nin görüntülerini yayinlayarak eksikliklerimizi giderdi diyebiliriz. Otomobil, geçtigimiz günlerde Nürburgring 24 Saat dayaniklilik yarisi vesilesiyle gerçeklestirilen medya test sürüslerinde sirketin filosunun bir parçasi olarak tanitildi. BMW'nin performans bölümünün 50. yilini kutladigi 2022'de üretilen bir M otomobil olan M8 Competition LCI, kaputta, bagaj kapaginda ve tekerlek orta kapaklarinda klasik Motorsport amblemini tasiyor.
Bazilari, direksiyon simidinin 1973'te yaris arabalarinda ilk kez kullanilan mavi, mor ve kirmizi ofset yarim daireleri olan klasik BMW logosu yerine standart BMW amblemini tasidigini görünce hayal kirikligina ugrayacak diyebiliriz. BMW, ince degisiklikler yaptigindan, kati hayranlar bile belirli bir M8 Gran Coupe'nin LCI versiyonu mu yoksa makyaj öncesi model mi oldugunu anlamakta zorlanacaklar. Bu yil otomobillerin çogu iDrive 8'e geçerken, önceki nesil bilgi-eglence sistemine sahip oldugu için 8er tarafinda durum böyle degil.
Bunlara ek olarak, dokunmatik ekranin boyutu, dijital gösterge grubuna uymasi için önceki 10.25 inç boyutuna kiyasla 12.3 inç'e yükseltildi. Ayrica, vücudu saran bu koltuklar M8 için yeni ve deri ile Alcantara kombinasyonuna sahip olacaklar. Bunlarin açikta kalan karbon fiber alanlari ve isikli M8 rozetleri oldugunu söyleyebiliriz. Son bir not olarak, fiyatin 4.100$ kadar arttigini göz önüne alirsak 2023 M8 Gran Coupe'nin LCI öncesi modelden önemli ölçüde daha pahali oldugunu belirtmeliyiz.