Dinamik Denge Kontrolü'nün (DSC) bir alt işlevi olan M Dynamic Modu, belirli düzeyde bir tekerlek kaymasına izin vererek gelişmiş sürüş dinamikleri sağlar.
Dinamik Denge Kontrolü (DSC), önden savrulma, arkadan savrulma veya çekiş kaybı gibi dengesiz sürüş koşullarını tespit etmek üzere çeşitli seziciler kullanır. DSC, bu koşullarda normal şekilde çalışırken güç çıkışını düzenleyerek ve hedeflenen tekerleklere ayrı ayrı fren uygulayarak otomobili dengeler.
M Dynamic Moduna geçildiğinde, sportif sürücüler için sürüş dinamikleri eşiğini yükseltmek üzere bu önlemler daha sonra başlatılır. Tekerlek kaymasındaki artış, otomobilin maksimum doğrusal ve yanal dinamik potansiyelinin tam olarak kullanılmasını sağlar. DSC devre dışında olduğundaki sürüşe kıyasla, eşiğe ulaşıldığında DSC sürüş desteği sunmaya devam eder. Sürücü, her zaman sürüş durumunu dengelemekten sorumludur.