BMW M Serisi M4 Cabrio Surus Dinamikleri
  • SINIRSIZ SÜRÜŞ KEYFİ.
  • BMW M4 Cabrio'nun sürüş dinamikleri.
  • SINIRSIZ SÜRÜŞ KEYFİ.
  • BMW M4 Cabrio'nun sürüş dinamikleri.
  • BMW M4 Cabrio çok kısa sürede hızlandığında, gücün önemi tüm duyularla tecrübe edilebilir. En yüksek devir aralıklarında bile takviye ayarlanabilir olmaya devam eder. Aktif M Diferansiyel veya M Servotronic gibi çok sayıda motor sporu teknolojisi sayesinde BMW M4 Cabrio her durumda birinci sınıf bir atletten beklediğiniz gibi yüksek hassasiyet ve mutlak teknik mükemmellikle tepki verir.
  • BMW M Serisi M4 Cabrio Surus Dinamikleri
  • BMW M Serisi M4 Cabrio Surus Dinamikleri
  • COMPETITION PAKET.
  • Saf motor sporları heyecanı sunan Competition Paket, artırılmış motor gücü, özel olarak uyumlu hale getirilmiş Adaptif M Süspansiyon, yeni uyarlanmış Dinamik Denge Kontrolü (DSC), Aktif M Diferansiyel ve karma lastiklerle birlikte 20 inç M hafif alaşım jantları sayesinde çok daha fazla dinamiği ve çevikliği yola aktarabilmenizi sağlar. Süspansiyon üzerinde gerçekleştirilen değişiklikler arasında yeni yaylar, damperler ve dengeleyicilerin yanı sıra uyarlanmış Comfort, Sport ve Sport+ sürüş modları yer alır. M TwinPower Turbo 6 silindirli benzinli motorun gücü, 450bg seviyesine yükseltilmiştir. M
  • spor egzoz, heyecan uyandırmayı garanti eden, son derece güçlü ve farklı bir motor sesi üretir. Karma lastiklerle birlikte sunulan, özel dövme, parlak işlenmiş 20 inç, Yıldız kollu, stil 666 M, M hafif alaşım jantlar, dış tasarımdaki birçok etkileyici özellikten yalnızca biridir. Ayrıca, bu jantlar araçtaki rijitliği en optimum seviyeye çıkarmak için geliştirilmiştir. Sportif karakteri, ön ızgaralardan başlayıp yan tasarım öğeleri boyunca parlak siyah model adlandırmasına ilerleyerek, Siyah Krom egzoz çıkışlarında güçlü şekilde zirveye çıkan genişletilmiş içeriğe sahip BMW Individual Parlak Siyah Dış Kaplama ile vurgulanır.
BMW M Serisi M4 Cabrio Surus Dinamikleri
  • AKTİF M DİFERANSİYEL.
  • Aktif M Diferansiyel dinamik şerit değiştirme ya da yüksek hızlarda viraj döndükten sonra hızlanırken veya kar, mıcır ve buz dahil olmak üzere bozuk zeminli yollarda çekiş gücünü ve sürüş dengesini optimize etmek üzere tahrik torkunu iki arka tekerlek arasında değişken şekilde dağıtır. Aynı zamanda aşırı yanal hızlanma sırasında hassas bir hakimiyet sağlar. Diferansiyel kilidinin sürekli, yumuşak ayarı otomobilin sürüş performansıyla uyumlu olarak zorlu durumlarda kontrolü artırır.
    Çekiş gücü arka tekerlekler arasındaki devir hızı farkını azaltan, elektronik olarak çalıştırılan bir cihaz yardımıyla optimize edilir. Motor sporları için geliştirilen sistem,
  • elektronik kumanda ünitesi aracılığıyla Dinamik Denge Kontrolü'ne (DSC) bağlanır. Kilitleme eylemini kusursuz şekilde yüzde 0 ila 100 arasında proaktif olarak kullanarak, önden savrulma eğilimi olmaksızın arka tekerlekler arasındaki en küçük tork farkını etkisiz hale getirir. Aktif M Diferansiyel üstün bir yön dengesi ve kusursuz kullanım özelliklerinin yanı sıra ideal bir tutuş sağlar ve motorun neredeyse tüm tahrik gücünü hızlanmaya dönüştürür.
BMW M Serisi M4 Cabrio Surus Dinamikleri
  • GÜCÜN MERKEZİNDE.
  • BMW M4 Cabrio'nun tasarım ve dinamiklerini filmle keşfedin.
  • GÜCÜN MERKEZİNDE.
  • BMW M4 Cabrio'nun tasarım ve dinamiklerini filmle keşfedin.
  • BMW M Serisi M4 Cabrio Surus Dinamikleri
  • BMW M Serisi M4 Cabrio Surus Dinamikleri
  • KALKIŞ KONTROLÜ.
  • Drivelogic özelliğine sahip M çift debriyajlı şanzıman, özellikle yüksek devirli BMW M motorları için geliştirilen yenilikçi bir 7 ileri çift debriyajlı şanzımandır. Sistem çekişe göre optimize edilmiş otomatik vites seçici, Kalkış Kontrolü, Düşük Hız Yardımının yanı sıra Otomatik Çalıştırma/Durdurma işlevini destekler. Güç kaybı olmaksızın son derece hızlı şekilde vites değiştirmeyi mümkün kılar. Her bir kendi debriyajına sahip iki alt şanzıman motor gücünü sürekli olarak arka tekerleklere aktarır.
    Sistem, direksiyon üzerindeki vites kulakçıkları veya vites kolu kullanılarak otomatik veya
  • manuel olarak kumanda edilebilir. Hareketsiz durumdan itibaren maksimum hızlanmayı sağlayan Kalkış Kontrolünde olduğu gibi son derece dinamik bir sürüş deneyimi elde edilir. Böylece vitesleri yüksek hızlarda debriyaj kullanmadan ve güç aktarımını kesintiye uğratmadan değiştirebilirsiniz. Drivelogic otomatik olarak (D modu) veya manuel olarak (S modu) kontrol edilir ve her modda son derece sportif, konforlu veya verimli olmak üzere üç vites değiştirme seçeneği mevcuttur.
BMW M Serisi M4 Cabrio Akilli Hafif Yapi
BMW M Serisi M4 Cabrio Akilli Hafif Yapi
  • AKILLI HAFİF YAPI.
  • M otomobillerinde en öncelikli konu hafif yapıdır. En iyi sürüş dinamikleri ve örnek oluşturan verimliliğin temelini bu oluşturur. Birçok bileşende magnezyum, alüminyum veya CFRP (karbon fiber takviyeli plastik) malzeme kullanılır. Bu özellik daha fazla çeviklik ve dinamik özelliklerin yanında hızlanma ve frenleme becerisini de artırır.
BMW M Serisi M4 Cabrio Adaptif M Suspansiyon
  • ADAPTİF M SÜSPANSİYON.
  • Adaptif M süspansiyonun elektronik olarak kontrol edilen amortisörleri yol koşullarına ve sürüş stiline sürekli olarak, saniyenin binde biri kadar bir süre içinde uyum sağlar, her durumda ideal yol tutuşunu garantiler, en iyi çekiş kuvvetini sağlar ve çok daha çevik bir kullanım sunar. Süspansiyon ayarları Comfort, Sport ve Sport+ modları aracılığıyla konfor veya sportif dinamiklere uygun şekilde yapılandırılabilir.
    Comfort modu günlük sürüş sırasında rahat bir kullanım sunar ve aynı zamanda
  • direksiyonu ani şekilde kırmak gerektiğinde güvenliği artırır. Sport modunda konfor korunur ancak sönümleme azaltılarak yolla daha doğrudan bir temas sağlanır; kırsal yollar ve engebeli yarış pistleri için uygundur. Sport+ modu düz yollarda ve yarış pistlerinde en düşük seviyede sönümleme ve maksimum sürüş dinamiklerini sunar.
BMW M Serisi M4 Cabrio Frenler
BMW M Serisi M4 Cabrio Frenler
  • FRENLER.
  • BMW M4 Cabrio modellerindeki son derece dinamik sürüş deneyiminin bir faktörü şüphesiz fren sistemleridir. Rakipsiz hassasiyetleri sayesinde, M Karbon Seramik Fren Sistemi ve M alaşım frenleri eşsiz dinamik ve performans sağlar.
  • M Karbon Seramik Fren Sistemi.

M Karbon Seramik Fren Sistemi motor sporları alanından sürekli teknoloji aktarımını temsil eder. Yenilikçi karbon fiber bileşenli seramik uygulaması fren kuvvetinin çok daha doğrusal olmasını sağlar ve frenin yıpranma dengesini artırır. Aynı zamanda korozyona karşı dirençlidir, daha yüksek ısıya tolerans gösterir, aşınma direnci güçlü şekilde azaltılmıştır ve otomobilin ağırlığının azaltılmasına katkıda bulunur. Hafif yapısının sistematik şekilde uygulanması sayesinde döner ve yaysız kütleyi düşürür, hızlanmayı, tepkiselliği ve genel hakimiyeti artırır, aynı zamanda süspansiyon konforunu artırarak ve yakıt tüketimini azaltarak sürüş dinamiklerini ve çekişi arttırır.
Genişletilmiş fren boyutları (400mm ön x 380mm arka) ve artırılan piston sayısı ile M Karbon Seramik Fren Sistemi uzun süreli çalışma sırasında ısı direnci sunar ve yarış pistlerine uygun bir özellik sunar. Delikli, havalandırmalı fren diski halkaları ıslak zemin koşullarında en uygun tepkiyi sunarken daha ideal bir ısı yayılımı gerçekleştirir. Öndeki 6 pistonlu sabit kaliperli frenler ve arkadaki 4 pistonlu sabit kaliperli frenler metalik Altın rengi fren kaliperleri ve karakteristik "M" logosu ile tanınır.

  • BMW Individual ince tanecikli Merino deri

M alaşım frenler motor sporları teknolojilerinden faydalanır ve zorlu koşullarda bile sabit verimlilik sağlarken fren gücü kaybını dengede tutar. Son derece dirençli malzemelerin kullanımı sayesinde bu frenler, mükemmel ısı dengesine, uzun kullanım ömrüne ve hassas kontrol özelliğine sahiptir. Bu durum frenlerin ağırlığını azaltırken otomobilin çevikliğini, dinamiklerini ve hızlanmasını da olumlu şekilde etkiler.
Delikli, havalandırmalı fren diski halkaları (380 mm ön, 370 mm arka) ve önde dört pistona ve arkada iki pistona sahip fren kaliperleri ıslak zeminde optimum hızlı tepki verme özelliği ve ısı yayılımını garanti eder. Üzerlerinde karakteristik M logosu bulunan metalik mavi renkteki fren kaliperleri, fren disklerinin sportif görünümünü ve benzersiz, özgün M tasarımını vurgular.

BMW M Serisi M4 Cabrio Servotronic
  • M SERVOTRONIC.
  • M Servotronic, takviyeli direksiyonu mevcut hıza uyum sağlayacak şekilde ayarlar ve yüksek hızlarda bile direkt, hassas bir direksiyon tepkisini mümkün kılar. Aynı zamanda direksiyon için gereken fiziksel çabayı en aza indirerek üstün bir konfor sağlarken, park, manevra veya dar ya da virajlı yollarda ilerlerken çevikliği en üst düzeye çıkarır.
BMW M Serisi M4 Cabrio Drivelogic
BMW M Serisi M4 Cabrio Drivelogic
  • DRIVELOGIC ÖZELLİKLİ 7 İLERİ M ÇİFT DEBRİYAJLI ŞANZIMAN.
  • Drivelogic özelliğine sahip M çift debriyajlı şanzıman, özellikle yüksek devirli BMW M motorları için geliştirilen yenilikçi bir 7 ileri çift debriyajlı şanzımandır. Sistem çekişe göre optimize edilmiş otomatik vites seçici, Kalkış Kontrolü, Düşük Hız Yardımının yanı sıra Otomatik Çalıştırma/Durdurma işlevini destekler. Güç kaybı olmaksızın son derece hızlı şekilde vites değiştirmeyi mümkün kılar. Her bir kendi debriyajına sahip iki alt şanzıman motor gücünü sürekli olarak arka tekerleklere aktarır.
    Sistem, direksiyon üzerindeki vites kulakçıkları veya vites kolu kullanılarak otomatik veya
  • manuel olarak kumanda edilebilir. Hareketsiz durumdan itibaren maksimum hızlanmayı sağlayan Kalkış Kontrolünde olduğu gibi son derece dinamik bir sürüş deneyimi elde edilir. Böylece vitesleri yüksek hızlarda debriyaj kullanmadan ve güç aktarımını kesintiye uğratmadan değiştirebilirsiniz. Drivelogic otomatik olarak (D modu) veya manuel olarak (S modu) kontrol edilir ve her modda son derece sportif, konforlu veya verimli olmak üzere üç vites değiştirme seçeneği mevcuttur.